Jako poctu enormnímu úspěchu dosaženému modelem GranSport, působivému konceptu kupé navrženému samotným Giugiarem,...
představilo Maserati na pařížském autosalonu pro tento vůz příslušenství nazvané "Contemporary Classic" (současná klasika).Název "Contemporary Classic" je inspirován stylem vozu jako ikony italského designu, který se stal okamžitě klasikou. Kombinuje excelentní dynamicku a ovladatelnost s nejvyšší úrovní komfortu.
ExteriérSoučástí příslušenství jsou 19 palcová kola s leštěnými lemy.
InteriérZa pomoci příslušenství "Contemporary Classic" je zdůrazněna čistá elegance vozu. Tomu napomáhá použití celokoženého interiéru se stylovým lemováním sedaček a přístrojové desky (ve stejné barvě jako zbytek vozu), což je kombinováno s dalšímu vkusnými prvky, jako například světle modré podkreslení přístrojů ve vínovém provedení a celokožený volant.Pro GranSport "Contemporary Classic" jsou na výběr čtyři kombinace barev exteriéru a interiéru v následujících provedeních:
Barva vozu
Barva kůže
Lemování
Bílá
Přírodní
Bílé
Černá
Přírodní
Černé
Zelená
Přírodní
Zelené (novinka)
Červená
Černá
Červená
Příslušenství "Contemporary Classic" bude u dealerů Maserati dostupné již v průběhu října 2006.Foto: MaseratiMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.