Jako poctu enormnímu úspěchu dosaženému modelem GranSport, působivému konceptu kupé navrženému samotným Giugiarem,...
představilo Maserati na pařížském autosalonu pro tento vůz příslušenství nazvané "Contemporary Classic" (současná klasika).Název "Contemporary Classic" je inspirován stylem vozu jako ikony italského designu, který se stal okamžitě klasikou. Kombinuje excelentní dynamicku a ovladatelnost s nejvyšší úrovní komfortu.
ExteriérSoučástí příslušenství jsou 19 palcová kola s leštěnými lemy.
InteriérZa pomoci příslušenství "Contemporary Classic" je zdůrazněna čistá elegance vozu. Tomu napomáhá použití celokoženého interiéru se stylovým lemováním sedaček a přístrojové desky (ve stejné barvě jako zbytek vozu), což je kombinováno s dalšímu vkusnými prvky, jako například světle modré podkreslení přístrojů ve vínovém provedení a celokožený volant.Pro GranSport "Contemporary Classic" jsou na výběr čtyři kombinace barev exteriéru a interiéru v následujících provedeních:
Barva vozu
Barva kůže
Lemování
Bílá
Přírodní
Bílé
Černá
Přírodní
Černé
Zelená
Přírodní
Zelené (novinka)
Červená
Černá
Červená
Příslušenství "Contemporary Classic" bude u dealerů Maserati dostupné již v průběhu října 2006.Foto: MaseratiModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?