Jako poctu enormnímu úspěchu dosaženému modelem GranSport, působivému konceptu kupé navrženému samotným Giugiarem,...
představilo Maserati na pařížském autosalonu pro tento vůz příslušenství nazvané "Contemporary Classic" (současná klasika).Název "Contemporary Classic" je inspirován stylem vozu jako ikony italského designu, který se stal okamžitě klasikou. Kombinuje excelentní dynamicku a ovladatelnost s nejvyšší úrovní komfortu.
ExteriérSoučástí příslušenství jsou 19 palcová kola s leštěnými lemy.
InteriérZa pomoci příslušenství "Contemporary Classic" je zdůrazněna čistá elegance vozu. Tomu napomáhá použití celokoženého interiéru se stylovým lemováním sedaček a přístrojové desky (ve stejné barvě jako zbytek vozu), což je kombinováno s dalšímu vkusnými prvky, jako například světle modré podkreslení přístrojů ve vínovém provedení a celokožený volant.Pro GranSport "Contemporary Classic" jsou na výběr čtyři kombinace barev exteriéru a interiéru v následujících provedeních:
Barva vozu
Barva kůže
Lemování
Bílá
Přírodní
Bílé
Černá
Přírodní
Černé
Zelená
Přírodní
Zelené (novinka)
Červená
Černá
Červená
Příslušenství "Contemporary Classic" bude u dealerů Maserati dostupné již v průběhu října 2006.Foto: Maserati
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.