Prvních 50 zákazníků Neiman Marcus mělo možnost si objednat jeden z vozů limitované série BMW M6 Convertible.
Tato nabídka byla zveřejněna v letošním vánočním katalogu Neiman Marcus a prodej měl začít v poledne amerického času (na východním pobřeží).
Úderem poledne byly telefonní linky odblokovány, avšak okamžitě došlo k jejich přetížení pod náporem koupěchtivých zákazníků, kteří chtěli mít jistotu, že budou mezi prvními majiteli této nově představené limitované edice BMW M6. Všech 50 vozů bylo vyprodáno za neuvěřitelnou jednu minutu a 32 sekund.
M6 Convertible, auto s nálepkou "tohle musím mít" pro ty, kdo mají vše, si odbyl svou americkou premiéru 3. října. Letos bude vyrobeno pouhých 50 vozů, určených speciálně pro Neiman Marcus. Vozy lakované v barvě Ruby Black jsou sladěny s doplňky barvy Piano Black a osazeny sportovními koženými sedačkami (kůže BMW Individual Merino), vyvedenými v zákaznické barvě Gold Brown. Vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4.5 s a disponuje desetiválcem o objemu 5.0 litru a výkonu 500 koní. Cena limitované edice BMW M6 Convertible je $139,000. Foto: BMW
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.