V rámci obměny vozového parku prezidenta republiky pan Václava Klause, poskytla společnost Škoda Auto a.s. hlavě státu nový vůz Škoda Superb.
První model limuzíny Superb převzal prezident v prosinci roku 2003 a svoji spokojenost s tímto vozem vyjadřuje právě touto výměnou. Správa Pražského hradu pro zajištění svých přepravních potřeb a požadavků Kanceláře prezidenta republiky disponuje celkem třinácti vozidly Škoda Super.
Člen představenstva společnosti Škoda Auto a.s. Martin Jahn při předávání vozu řekl: „Je pro nás velkou ctí, že model Superb je součástí vozového parku prezidenta České republiky. Dle mého názoru na Hrad vůz české značky vyrobený v České republice patří a jsem přesvědčen, že splňuje nároky na reprezentativnost a poskytuje odpovídající pohodlí.“
Automobil Škoda Superb, určený pro prezidenta ČR je vybaven benzínovým šestiválcovým motorem V6 2.8 30V s výkonem 142kW a pětistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic. Výbava vozu vychází ze sériového provedení Elegance a je rozšířena o další prvky. Na obou stranách přední části černé limuzíny Superb jsou umístěny speciální nosiče prezidentských standart. V interiéru jsou instalována sedadla potažena černou kůži, komfort cestování zpříjemňuje střešní okno, sluneční rolo na zadním okně a další prvky zvyšující pohodlí na zadních sedadlech. Ve výbavě nechybí integrovaný navigační systém umožňující příjem TV signálu, digitální Sound-Systém, telefon, vysílačka a maják se sirénou. Prezidentský automobil je vybaven všemi dostupnými prvky aktivní i pasivní bezpečnosti. Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.