Velkolepá Roomster Roadshow, s níž společnost Škoda Auto v rámci kampaně na podporu nové Škody Roomster procestovala křížem krážem celou Evropu,...
končí velkým finále v centru Prahy. Zábavná show, určená pro malé i velké příznivce značky Škoda, projela v průběhu tří měsíců celkem 17 metropolí a velkých měst 11 zemí Evropy.
S novou Škodou Roomster budou moci návštěvníci na závěr celé akce prožít dva dny plné zábavy v samém srdci Prahy – v dolní části Václavského náměstí. Ve středu 25. a ve čtvrtek 26. října tu od druhé hodiny odpolední naplno poběží zábavný program, moderovaný Liborem Boučkem a Milošem Pecháčkem. Na své si přijdou nejen fandové krásných a praktických automobilů, kteří se mohou osobně seznámit s novou Škodou Roomster v různých situacích a kteří zde mohou vyhrát atraktivní ceny v různých soutěžích. Bohatý doprovodný program potěší a pobaví malé, mladé i starší a každý večer vyvrcholí velkým open-air koncertem. Ve středu 25. října vystoupí přímo na Můstku od 19. hodin skupina Support Lesbiens a 26. října bude ve stejný čas hrát Chinaski. Přijďte se na Škoda Roomster Roadshow pobavit také. Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.