TVR zavírá továrnu v Británii!

Jana Michlová, 19. října 2006, 12:25 Google+

Výroba britských stylových sportovních vozů se stěhuje na evropský kontinent.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tamora

Tamora | foto: Autoindex.org

Sdílejte článek

TVR, nejstarší britská nezávislá automobilová značka, se chystá zavřít svou továrnu ve Velké Británii a přestěhovat výrobu do Evropy. Všech 260 zaměstnanců, kteří pracují na blackpoolské Bristol Avenue, přijde o práci. Značka TVR zde má své sídlo už od roku 1947.

Majitel TVR Nikolaj Smolenskij prohlásil, že továrna už nemohla dále fungovat tak, jako dosud. Společnost si najala PR agenturu, která pro ni nyní vydává prohlášení. V první oficiální zprávě pro tisk se mimo jiné píše, že v roce 2007 se budou modely Tuscan, Tuscan kabriolet a Sagaris vyrábět v Evropě, a motory pro tyto vozy je v plánu produkovat v Británii.

Nikolaj Smolenskij řekl: "Je nám skutečně velmi líto, že po po určité době nejistoty a nadějí, že naše výroba v Blackpoolu bude pokračovat, musíme přijmout takovéto rozhodnutí. Musíme však zajistit budoucnost automobilky a její rozvoj. Obávám se, že jiný způsob, jak toho dosáhnout, neexistuje."

TVR má v plánu dostát všem závazkům na dodávky vozů i dílů, s klíčovými dodavateli se nyní jedná o budoucích vztazích. Smolenskij prohlásil, že si uvědomuje, jaký šok museli svým rozhodnutím způsobit zaměstnancům a jejich rodinám, a že pro ně společnost hodlá v následujících měsících udělat všechno, co bude v jejích silách. Majitel TVR dále poděkoval všem, kteří ve společnosti v posledních měsících pracovali na pokusech výrobu v Blackpoolu udržet.

Oznámení o ukončení výroby přišlo nedlouho poté, co se objevily plány společnosti TVR na přestěhování výroby na jiné místo v Blackpoolu. Podle nejnovějších zpráv se zdá, že se představitelé společnosti nedohodli s městem a svůj problém tedy řeší takto.

Foto: TVR

Vytisknout

Diskuze: TVR zavírá továrnu v Británii!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

UltraGrip 7

Goodyear UltraGrip 7 je na sníh nejlepší!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud