Hyundai Motor Europe ve čtvrtek oficiálně otevřel svoje nové sídlo v Německém Offenbachu.
Tohoto slavnostního otevření se zúčastnilo více než 250 VIP hostů, mezi kterými byli i korejský velvyslanec v Německu Lee, hessenský ministr hospodářství Abeln a starosta Offenbachu Schneider.
Senior vice president Hyundai Motor Company K.H.Ahn ve svém úvodním projevu zdůraznil, že přestěhování evropských prodejních, marketingových a poprodejních divizí do Offenbachu představuje nevyhnutelný krok k dalšímu růstu společnosti. To souvisí se současným rozvojem evropských aktivit v oblasti výzkumu a vývoje a stejně tak i s výstavbou nového evropského výrobního závodu v České republice. Všechny uvedené skutečnosti mají přispět k posílení značky Hyundai v Evropě.
Hyundai investoval do nově otevřené evropské centrály 50 milionů Euro. Nová budova s pěti poschodími a pozemkem o rozloze 16 300 m2 nabízí dostatečný prostor pro případnou expanzi v budoucnosti. Evropské centrum výzkumu a vývoje zůstává i nadále v prostorech bývalé centrály Hyundai Motor Europe v Rüsselsheimu a bylo rozšířeno, mimo jiné, o nové designérské studio.
Foto: Hyundai Motor
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.