Hyundai Motor Europe ve čtvrtek oficiálně otevřel svoje nové sídlo v Německém Offenbachu.
Tohoto slavnostního otevření se zúčastnilo více než 250 VIP hostů, mezi kterými byli i korejský velvyslanec v Německu Lee, hessenský ministr hospodářství Abeln a starosta Offenbachu Schneider.
Senior vice president Hyundai Motor Company K.H.Ahn ve svém úvodním projevu zdůraznil, že přestěhování evropských prodejních, marketingových a poprodejních divizí do Offenbachu představuje nevyhnutelný krok k dalšímu růstu společnosti. To souvisí se současným rozvojem evropských aktivit v oblasti výzkumu a vývoje a stejně tak i s výstavbou nového evropského výrobního závodu v České republice. Všechny uvedené skutečnosti mají přispět k posílení značky Hyundai v Evropě.
Hyundai investoval do nově otevřené evropské centrály 50 milionů Euro. Nová budova s pěti poschodími a pozemkem o rozloze 16 300 m2 nabízí dostatečný prostor pro případnou expanzi v budoucnosti. Evropské centrum výzkumu a vývoje zůstává i nadále v prostorech bývalé centrály Hyundai Motor Europe v Rüsselsheimu a bylo rozšířeno, mimo jiné, o nové designérské studio.
Foto: Hyundai Motor
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.