Nedobytný vůz Hummer zná asi většina z nás, ovšem speciální verzi z upraveným bodykitem, motorem a podvozkem je v celku unikátní záležitost.
Hummer H2, z kterého úpravce Geiger vychází dostal název GT - zní to možná nadsazeně, ale pod kapotou se ukrývá mamutí motor o objemu 6,0 litru. S pomocí kompresoru, výfukového potrubí a modifikace řídící jednotky se výkon vyšplhal až na neuvěřitelných 556 koní a 765 Nm kroutícího momentu. Hummer GT potom zvládá zrychlení z klidu na 100km/h za pouhých 7,9s a maximum leží u hranice 225 km/h.
Pro bezpečné zastavení se musel úpravce vypořádat i s brzdnou soustavou. Největším klenotem jsou na první pohled chromová kola o velikosti 30-ti palců a šířce 10“, pneumatiky vytvořila na míru firma Pirelli o rozměru 315/30 R30 jejich cenovka je 28.000 euro, pro méně náročné je k dispozici i průměr 20, 22, 24, 26 či 28“ palců. Aby kola pořádně vynikla použil Geiger speciální podvozek s tužším odpružením a snížením 100mm.
Perličkou na závěr jsou dveře otvírané směrem vzhůru a modro – oranžový lak.
zdroj: Geiger
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.