Mercedes-Benz S 600 Guard: osobní strážce

Michal Otruba, 17. října 2006, 06:59 Google+

Jste slavná nebo velmi bohatá osobnost nebo jenom máte problémy s mafií? Mercedes-Benz doplnil řadu S o speciálně upravený model Guard, který se Vám bude určitě hodit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S 600 Guard

S 600 Guard | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Nový Mercedes-Benz S Guard je pokračování téměř 80-ti leté tradice ve vývoji zvlášť chráněných vozidel. Poskytuje zvýšenou úroveň proti útokům a násilným hrozbám a jedná se o upravený S 600 s dvanáctiválcovým motorem a prodlouženým rozvorem. Vyvinutý byl v Sindelfingenu v Německu týmem zkušených odborníků. S 600 Guard nebyl vyroben cestou dodatečné montáže ochranných elementů do dveří, zádě nebo střechy již vyrobeného vozidla, tohle auto je od počátku výroby montováno jako speciálně chráněné. Tudíž již na výrobní lince jsou tyto ochranné komponenty implementovány do nového vozu, protože celá karoserie je již od počátku výroby zesílena a upravena pro ne zrovna lehké ochranné komponenty.

O pohon tohoto bezpečného cvalíka se stará dvanáctiválec biturbo, který dává 380 kW (517 koní). Tento výkon by měl stačit na bezpečnou a rychlou jízdu vozidla např. při ohrožení posádky. Navzdory vyšší hmotnosti by měly jízdní vlastnosti zůstat nedotčeny, také komfort posádky se proti standartní verzi S classe nezměnil. Posílen byl jak podvozek, tak i brzdy.

S 600 Guard nabízí nejvyšší stupeň ochrany B6/B7. Jeho "brnění" umí vzdorovat standartním palným zbraním, ručním granátům a dalším podobným trhavinám. Mezi samozřejmé ochranné prvky patří run-flat pneumatiky, nezávisle utěsněná palivová nádrž a systém hašení vozidla. Bližší podrobnosti o ochraně vozidla nejsou ze zřejmých důvodů k dispozici.

Přestože S 600 Guard nabízí nejvyšší stupeň ochrany, zvenčí není patrné s jakým vozem máte tu čest.

Foto: Mercedes-Benz

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-Benz S 600 Guard: osobní strážce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Apollo

Koncept Gumpert Apollo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud