Audi America minulý týden otevřelo nové Audi Forum v New Yorku - a sice na nejprestižnější adrese: Park Avenue 250, Manhattan.
Zároveň s otevřením tohoto nového Audi centra proběhla premiéra supersportu Audi R8 v USA, který do života uvedl sám starosta New Yorku Michael Bloomberg. A protože v USA mají rádi všechno "big", tak i toto Audi Forum je největší na světě. Doplnilo tak řadu stávajících Audi center ve městech Ingolstadt, Neckarsulm, Berlín, Mnichov, Londýn, Madrid, Peking a Stockholm.
Síť Audi center slouží jako luxusní showroomy, kde se zákazníci doví podrobnosti o produktech automobilky Audi, dále jsou doplněny konferenčními místnostmi pro setkávání managerů, vedení společnosti, médií a samozřejmě také zákazníků. V tom New Yorském centru se jich může najednou setkat až 150.
Foto: Audi Press
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.