Toyota představila v Japonsku novou generaci modelu Corolla. Od roku 1966 kdy se objevila první verze Corolly si získala přes 30 milionů majitelů ve více jak 140 zemích.
Oblibu si zasloužila svou kvalitou, stačí nahlédnout do statistik spolehlivosti a spokojenosti zákazníků, kde se vždy pohybuje na předních místech. I v této již desáté generaci má jasné cíle, udržet si pověst nejkvalitnějších vozidel a zaujmout ještě výkonnějšími motory.
Corolla se dělí na dvě verze, a to na sedan s přídomkem Axio nebo kombi Fielder. Evropské verze budou mít asi jiné označení a dost možná i lehce pozměněný design, to však neplatí o interiéru s novou ergonomii přístrojů a Lcd displejem. U prodloužené verze kombi je možno sklápět či posouvat zadní sedadla a vytvářet tak variabilní prostor.
Pod kapotou by se měl objevit nový 1,8 litrový motor s inteligentní převodovkou CVT-i, nový bezpečnostní systém hlídající vzdálenost vozidla před vámi nebo parkovací senzory s kamerou pro snadné parkování.
zdroj: Toyota
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.