Toyota představila v Japonsku novou generaci modelu Corolla. Od roku 1966 kdy se objevila první verze Corolly si získala přes 30 milionů majitelů ve více jak 140 zemích.
Oblibu si zasloužila svou kvalitou, stačí nahlédnout do statistik spolehlivosti a spokojenosti zákazníků, kde se vždy pohybuje na předních místech. I v této již desáté generaci má jasné cíle, udržet si pověst nejkvalitnějších vozidel a zaujmout ještě výkonnějšími motory.
Corolla se dělí na dvě verze, a to na sedan s přídomkem Axio nebo kombi Fielder. Evropské verze budou mít asi jiné označení a dost možná i lehce pozměněný design, to však neplatí o interiéru s novou ergonomii přístrojů a Lcd displejem. U prodloužené verze kombi je možno sklápět či posouvat zadní sedadla a vytvářet tak variabilní prostor.
Pod kapotou by se měl objevit nový 1,8 litrový motor s inteligentní převodovkou CVT-i, nový bezpečnostní systém hlídající vzdálenost vozidla před vámi nebo parkovací senzory s kamerou pro snadné parkování.
zdroj: Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.