Rinspeed nabízí pro tyto vozy k okamžitému odběru svůj aerodynamický balíček Indy.
Originální přední nárazník je nahrazen novým spojlerem Rinspeed, který zvyšuje aerodynamicky generovanou přítlačnou sílu. Nové prahové nástavce vizuálně model 997 snižují a působí dynamičtějším dojmem. Balíček zahrnuje také zadní nárazník s optickým dojmem difuzoru.V nabídce tunera jsou dále pro tento model hliníková kola designu C5/1 o velikosti 20". Přední kola mají rozměr 8.5Jx20 a mohou nést pneumatiky o maximální šířce 245/30-20. Na zadní disky o rozměru 11Jx20 pak lze použít pneumatiky o rozměru 305/25-20. Kromě tohoto aerodynamického balíčku nabízí Rinspeed také širokou paletu výfuků. V nabídce jsou různé koncovky výfuku od oválných přes koncovky s optimalizovaným prouděním pro sportovní použití až k vysokovýkonným výfukovým systémům, zahrnujícím svody, kovové katalytické konvertory a zadní koncové díly.Rinspeed nabízí také upravené zavěšení pro sportovní snížené pružiny (o cca 25mm). Volitelně lze objednat uživatelsky nastavitelné zavěšení. Oba balíčky jsou kompatibilní s originálním PASM systémem. Také interiér vozu je vylepšen za použití kožených potahů, sportovního volantu s airbagem, hliníkových padálů, hliníkových opěrek nohou a hlavice řadicí páky.Foto: Rinspeed
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.