Rinspeed nabízí pro tyto vozy k okamžitému odběru svůj aerodynamický balíček Indy.
Originální přední nárazník je nahrazen novým spojlerem Rinspeed, který zvyšuje aerodynamicky generovanou přítlačnou sílu. Nové prahové nástavce vizuálně model 997 snižují a působí dynamičtějším dojmem. Balíček zahrnuje také zadní nárazník s optickým dojmem difuzoru.V nabídce tunera jsou dále pro tento model hliníková kola designu C5/1 o velikosti 20". Přední kola mají rozměr 8.5Jx20 a mohou nést pneumatiky o maximální šířce 245/30-20. Na zadní disky o rozměru 11Jx20 pak lze použít pneumatiky o rozměru 305/25-20. Kromě tohoto aerodynamického balíčku nabízí Rinspeed také širokou paletu výfuků. V nabídce jsou různé koncovky výfuku od oválných přes koncovky s optimalizovaným prouděním pro sportovní použití až k vysokovýkonným výfukovým systémům, zahrnujícím svody, kovové katalytické konvertory a zadní koncové díly.Rinspeed nabízí také upravené zavěšení pro sportovní snížené pružiny (o cca 25mm). Volitelně lze objednat uživatelsky nastavitelné zavěšení. Oba balíčky jsou kompatibilní s originálním PASM systémem. Také interiér vozu je vylepšen za použití kožených potahů, sportovního volantu s airbagem, hliníkových padálů, hliníkových opěrek nohou a hlavice řadicí páky.Foto: Rinspeed
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.