Volkswagen po předchozím akčním modelu Goal připravil ještě zajímavější verzi edice, která nese název Tour.
Nová akční edice bude v provedení modelů Polo, Golf a Golf Plus, jejíchž cenová výhoda bude až 1055,- euro. Tento nový balík výbavy je dobře sladěn s aktuální poptávkou lidí, kteří se zajímají o následující nabídku: 16ti palcová kola u obou variant modelu Golf a 15ti palcová u modelu Polo, klimatizace, vysoce kvalitní rádio systém, tempomat, multifunkční display, ParkPilot a mnoho dalších výhod. Polo, Golf a Golf Plus dostaly do vínku systém ESP už ve standardu, čímž nastavují nový standard pro kompaktní auta.
Design vozu je také překvapující. Nový název je sestaven se speciálních písmen, která jsou doplněná úsměvným logem. Potahy sedadel a čalounění dostaly nový vzor, volant se potáhl kůží, stejně tak i řadící páka. Všechny tři modely budou k dostání v novém a speciálním barevném provedení – Olympia Blue – což je perleťově modrá. Všechny tři modely budou k dispozici v nabídce se stávajícími benzínovými a dieselovými motory.
Volkswagen také myslel na zimu. Proto je v této nabídce zimní balík, který obsahuje zimní pneumatiky a speciální ráfky, které dokáží bez újmy přežít zimu. Mezi další zimní přípravu lze počítat i vyhřívaná přední sedadla, mlhovky, automaticky vyhřívané trysky ostřikovačů.
Nový akční model Tour je už možné objednat.Foto: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.