Volkswagen po předchozím akčním modelu Goal připravil ještě zajímavější verzi edice, která nese název Tour.
Nová akční edice bude v provedení modelů Polo, Golf a Golf Plus, jejíchž cenová výhoda bude až 1055,- euro. Tento nový balík výbavy je dobře sladěn s aktuální poptávkou lidí, kteří se zajímají o následující nabídku: 16ti palcová kola u obou variant modelu Golf a 15ti palcová u modelu Polo, klimatizace, vysoce kvalitní rádio systém, tempomat, multifunkční display, ParkPilot a mnoho dalších výhod. Polo, Golf a Golf Plus dostaly do vínku systém ESP už ve standardu, čímž nastavují nový standard pro kompaktní auta.
Design vozu je také překvapující. Nový název je sestaven se speciálních písmen, která jsou doplněná úsměvným logem. Potahy sedadel a čalounění dostaly nový vzor, volant se potáhl kůží, stejně tak i řadící páka. Všechny tři modely budou k dostání v novém a speciálním barevném provedení – Olympia Blue – což je perleťově modrá. Všechny tři modely budou k dispozici v nabídce se stávajícími benzínovými a dieselovými motory.
Volkswagen také myslel na zimu. Proto je v této nabídce zimní balík, který obsahuje zimní pneumatiky a speciální ráfky, které dokáží bez újmy přežít zimu. Mezi další zimní přípravu lze počítat i vyhřívaná přední sedadla, mlhovky, automaticky vyhřívané trysky ostřikovačů.
Nový akční model Tour je už možné objednat.Foto: Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.