Ve finále prestižní ankety se objevil i zástupce mladoboleslavského výrobce. Který ze čtyř aktuálně nabízených modelů to je?
58 porotců vybralo v prvním kole finalisty anktery Car of the year 2007 (Auto roku 2007). Ze 41 soutěžících vozů o tento prestižní titul porotci měli vybrat pouze 7 kandidátů, ale vzhledem k velmi těsnému pořadí a vysokým kvalitám soutěžících vozů jich nakonec do finále protlačily 8. Jsou to:
Citroën C4 Picasso, Fiat Grande Punto, Ford S-Max, Honda Civic, Opel Corsa, Peugeot 207, Volvo C30 a jedním z účastníků osmičleného finále se stala i Škoda Roomster.
Škodovka porazila takové vozy jako nové Audi TT, Lexus IS nebo Toyota RAV 4. Výsledek této ankety se dozvíme 13. listopadu 2006. Myslíte, že Roomster může v konkurenci těchto vozů obstát?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.