„S line“ bylo vždy něco víc než jen sériové auto, a to platí i o druhé generaci Audi TT, pro kterou připravil výrobce jedinečný sportovní packej pro verzi 2,0 TFSI i 3,2 V6 quattro.
Ještě více dynamiky na modelu TT přidaly nové 19-ti palcové nebo pro náročnější zákazníky 20-ti palcové lité kola se sedmi zdvojenými paprsky. Bystré oko možná postřehne i nenápadné snížení o 10mm blíže k zemi. Kabát „S line“ se změnil téměř nepatrně, vpředu dominuje jiné mříží, vzadu pak platinově šedý difuzor ve spodní části spoileru. Celkový dojem podtrhuje speciálně namíchaný lak v červeném nebo stříbrném odstínu.
Změn se dočkal především interiér, sportovní sedadla mají větší boční vedení a jsou přečalouněny v kombinaci kůže / látka nebo na přání v kůži Napa, obojí se stříbrnými stehy. Zkrácená řadící páka v děrované kůži vám padne přesně do ruky stejně jako nový sportovní volant.
zdroj: Audi
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.