„S line“ bylo vždy něco víc než jen sériové auto, a to platí i o druhé generaci Audi TT, pro kterou připravil výrobce jedinečný sportovní packej pro verzi 2,0 TFSI i 3,2 V6 quattro.
Ještě více dynamiky na modelu TT přidaly nové 19-ti palcové nebo pro náročnější zákazníky 20-ti palcové lité kola se sedmi zdvojenými paprsky. Bystré oko možná postřehne i nenápadné snížení o 10mm blíže k zemi. Kabát „S line“ se změnil téměř nepatrně, vpředu dominuje jiné mříží, vzadu pak platinově šedý difuzor ve spodní části spoileru. Celkový dojem podtrhuje speciálně namíchaný lak v červeném nebo stříbrném odstínu.
Změn se dočkal především interiér, sportovní sedadla mají větší boční vedení a jsou přečalouněny v kombinaci kůže / látka nebo na přání v kůži Napa, obojí se stříbrnými stehy. Zkrácená řadící páka v děrované kůži vám padne přesně do ruky stejně jako nový sportovní volant.
zdroj: Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.