„S line“ bylo vždy něco víc než jen sériové auto, a to platí i o druhé generaci Audi TT, pro kterou připravil výrobce jedinečný sportovní packej pro verzi 2,0 TFSI i 3,2 V6 quattro.
Ještě více dynamiky na modelu TT přidaly nové 19-ti palcové nebo pro náročnější zákazníky 20-ti palcové lité kola se sedmi zdvojenými paprsky. Bystré oko možná postřehne i nenápadné snížení o 10mm blíže k zemi. Kabát „S line“ se změnil téměř nepatrně, vpředu dominuje jiné mříží, vzadu pak platinově šedý difuzor ve spodní části spoileru. Celkový dojem podtrhuje speciálně namíchaný lak v červeném nebo stříbrném odstínu.
Změn se dočkal především interiér, sportovní sedadla mají větší boční vedení a jsou přečalouněny v kombinaci kůže / látka nebo na přání v kůži Napa, obojí se stříbrnými stehy. Zkrácená řadící páka v děrované kůži vám padne přesně do ruky stejně jako nový sportovní volant.
zdroj: Audi
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.