Europa S: Lotus pro starší a pokročilé

Jana Michlová, 9. října 2006, 18:37 Google+

Vždycky jste chtěli mít Lotus, ale vydělali jste si na něj až teď? Tak si ho kupte.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Europa S

Europa S | foto: Lotus Media Centre

Sdílejte článek

Lotus je podobně jako jiná sportovní auta známý svým nepohodlím. V Exige nebo Elise si užijete spoustu zábavy, ale pokud vám není třiadvacet a netrávíte půl týdne cvičením, pravděpodobně za tu zábavu zaplatíte tím, že se z auta pak už prostě nedostanete. Lotusy jsou nízké, tvrdé, mají sportovní sedadla a žádné opěrky, prostě pohodlí srovnatelné s motokárou.

Ale Lotus Europa S to chce změnit.

Podle několika automobilových časopisů, které už měly tu čest s nováčkem na evropském trhu,  je Europa větší než Elise i Exige a je i o něco těžší, ale hlavně, uvnitř je více místa. Posadit se můžete do kožených sedaček a nohama budete šlapat po koberečcích, což se v Lotusech dosud nestávalo. Také můžete využít služeb satelitní navigace a do kufru se vám podaří nacpat něco víc než obálku s letenkami, jeho objem je totiž celých 154 l. Dobře, budou to dvě obálky s letenkami a kabelka vaší přítelkyně.

Podovozek Europy je nastaven tak, aby snesl i méně kvalitní silnice, ale jásat nad jeho kvalitami nebudete. Tohle GT od Lotusu je kompromisem mezi přísnými sportovními vozy a komfortními cestovními auty, ale od ani jednoho z rodičů bohužel nezdědilo to nejlepší. Na Lotus je Europa velmi pohodlná. Ale na dlouhé cestování.. ne. Pokud toužíte po Lotusu a chcete aspoň trochu pohodlí, zajeďte si do Anglie pro Europu S. Vezměte si s sebou alespoň 33 tisíc liber, protože tolik stojí tohle auto v základní verzi, a nečekejte, ani metalízu, ani že Europa bude stejně dravá jako její menší sestřičky.

Foto: Lotus Media Centre

Vytisknout

Diskuze: Europa S: Lotus pro starší a pokročilé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

XJ

Jaguar XJ220 pro brunejského sultána

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud