Europa S: Lotus pro starší a pokročilé

Jana Michlová, 9. října 2006, 18:37 Google+

Vždycky jste chtěli mít Lotus, ale vydělali jste si na něj až teď? Tak si ho kupte.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Europa S

Europa S | foto: Lotus Media Centre

Sdílejte článek

Lotus je podobně jako jiná sportovní auta známý svým nepohodlím. V Exige nebo Elise si užijete spoustu zábavy, ale pokud vám není třiadvacet a netrávíte půl týdne cvičením, pravděpodobně za tu zábavu zaplatíte tím, že se z auta pak už prostě nedostanete. Lotusy jsou nízké, tvrdé, mají sportovní sedadla a žádné opěrky, prostě pohodlí srovnatelné s motokárou.

Ale Lotus Europa S to chce změnit.

Podle několika automobilových časopisů, které už měly tu čest s nováčkem na evropském trhu,  je Europa větší než Elise i Exige a je i o něco těžší, ale hlavně, uvnitř je více místa. Posadit se můžete do kožených sedaček a nohama budete šlapat po koberečcích, což se v Lotusech dosud nestávalo. Také můžete využít služeb satelitní navigace a do kufru se vám podaří nacpat něco víc než obálku s letenkami, jeho objem je totiž celých 154 l. Dobře, budou to dvě obálky s letenkami a kabelka vaší přítelkyně.

Podovozek Europy je nastaven tak, aby snesl i méně kvalitní silnice, ale jásat nad jeho kvalitami nebudete. Tohle GT od Lotusu je kompromisem mezi přísnými sportovními vozy a komfortními cestovními auty, ale od ani jednoho z rodičů bohužel nezdědilo to nejlepší. Na Lotus je Europa velmi pohodlná. Ale na dlouhé cestování.. ne. Pokud toužíte po Lotusu a chcete aspoň trochu pohodlí, zajeďte si do Anglie pro Europu S. Vezměte si s sebou alespoň 33 tisíc liber, protože tolik stojí tohle auto v základní verzi, a nečekejte, ani metalízu, ani že Europa bude stejně dravá jako její menší sestřičky.

Foto: Lotus Media Centre

Vytisknout

Diskuze: Europa S: Lotus pro starší a pokročilé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

XJ

Jaguar XJ220 pro brunejského sultána

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud