Daihatsu představilo nové MOVE

Jana Michlová, 7. října 2006, 16:02 Google+

Japonsko předevčírem poprvé spatřilo nejnovější model automobilky Daihatsu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MOVE Custom

MOVE Custom | foto: Daihatsu

Sdílejte článek

MOVE, včera japonskému trhu představený vůz, je automobil, který Daihatsu překopalo od podvozku přes design až po motor. Koupit se bude dát ve dvou verzích, z nichž jedna je takzvaně obyčejná a druhá sportovnější. Obě verze však jsou podle Japonců největšími miniauty, jaká kdy byla vyrobena, a zdá se, že odvěkou snahu vozů této kategorie (totiž zabrat co nejméně vnějšího prostoru při co největším objemu vnitřního prostoru), naplňují bezezbytku.

Nový MOVE vypadá, jako by chtěl zaujmout především ženy. To ovšem platí pouze pro tu "obyčejnou" verzi, MOVE Custom se tváří drsněji a láká muže. Obě verze vozu se v základu dodávají s motorem o objemu 660 ccm, který vyvine výkon až 58 koní, MOVE Custom může dostat k tomuto motoru ještě turbo, které mu přidá nějakých 6 koní.

U všech vozů si můžete vybrat, zda je budete chtít s pohonem dvou kol nebo všech čtyř kol, a na výběr dostanete i mezi převodovkami: buď můžete mít pětistupňovou manuální, nebo čtyřstupňovou automatickou, nebo převodovku CVT.

Daihatsu se zřejmě rozhodlo vyrobit auto s možností "pro holčičky" a "pro chlapečky", protože jak barvy karoserie, tak interiér se pro obě verze dost liší: MOVE Custom dostanete v agresivnějších barvách, jako je temně fialová či černá, zatímco barevná paleta MOVE "pro holčičky" je v pastelových barvách.

Všechna japonská auta, a především ta nejmenší, jsou na náš vkus příliš hranatá, a ani u nového Daihatsu tomu samozřemě není jinak. Nicméně zajímavě zpracovanou přední částí auta si nové MOVE možná získá obdivovatele i v našich zeměpisných šířkách.

Vytisknout

Diskuze: Daihatsu představilo nové MOVE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

H3X

Výroba H2 bude pozastavena

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud