Nový crossover Opel Antara, který si právě odbývá svůj debut na autosalonu v Paříži, bude také vybaven systémem Flex-Fix.
Přepravní systém Flex-Fix, který byl poprvé představen na nové Corse, bude k mání také v novém crossoveru Antara, kde by měl být k dispozici na začátku roku 2007.
Opel zavádí nové standardy v použitelnosti různých systémů. Po Flex7, což je jednoduchý systém sklápění druhé a třetí řady sedadel v Zafiře, nyní přichází se systémem Flex-Fix. To je systém na velmi praktický a jednoduchý převoz jednoho nebo dvou jízdních kol. Nepotřebujete žádné přídavné nosníky, příčníky, držáky, prostě jej vytáhnete ze zadního nárazníku jako zásuvku a vše je připraveno. Navíc nemusíte kola zvedat vysoko na střechu, menší je také aerodynamický odpor při jízdě. Jednoduché a praktícké.
Systém je připraven na kola o velikosti 18 až 28'' a unese až 40 kilogramů. Montován bude do Opelu Antara a nové Corsy, což jsou podle Opelu auta, která si kupují aktivní nebo mladí lidé, kteří často přepravují nářadí (kolo) pro své sportovní aktivity.
Foto: General Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.