Největší zájem o koupi značky je mezi lidmi zevnitř automobilky Ford.
Americká automobilka Ford byla zaplavena zájemci o koupi značky Aston Martin. Důsledkem této přemíry zájemců byla podle Financial Times nutnost vyhlásit jakési předkolo, které oddělí zrno od plev, čili seriózní nabídky od těch, které nejsou míněny až tak vážně.
Zájem o koupi A-M údajně projevil i současný šéf Aston Martinu, Ulrich Bez - což je člověk, jemuž v obývaím pokoji stojí Porsche 993. Jeho zájem však spočívá především v udržení současného manažerského týmu v čele značky, nejde mu tedy ani tak o peníze, jako spíš o budoucnost Aston Martinu.
Dalším zájemcem je bývalý šéf Fordu Jac Nasser, který je zaštítěn newyorskou investiční bankou One Equity a dále společnost Magma, kterou vede bývalý šéf Fordu Europe Martin Leach. Kromě těchto lidí "zevnitř" má zájem o Aston Martin i několik soukromých kapitálových společností.
Cena stále zůstává hádankou. Ford by rád dostal dvě miliardy dolarů, ale analytici i potencální kupující se shodují na přibližně čtvrtinové částce. Konečná cena bude tedy s největší pravděpodobností někdy mezi těmito dvěma extrémními póly.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.