Český allroad má jméno Scout

Jana Michlová, 3. října 2006, 15:35 Google+

Zapomeňte na problémy s příjezdovou cestou. Scout je vyřeší za vás!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Octavia Scout

Octavia Scout | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Škoda Octavia Combi je v našich zeměpisných šířkách neobyčejně oblíbené auto. Přidejte ještě pohon všech kol, ochranné plastové díly, velká kola a nástavce prahů, a máte nový model: Octavia Scout. Mladoboleslavská automobilka vyslyšela tajná přání českých chatařů a zahrádkářů a v prvním čtvrtletí roku 2007 uvede na trh nový model, který bude bojovat o své místo na slunci v segmentu SUV.

Octavia Scout je vlastně stylisticky a technicky přepracovaná Octavia 4x4. Celý vůz je "opevněn" černými plastovými díly, které chrání plechy před poškozením a jezdit bude na sedmnáctipalcových kolech. Celé auto je cca o centimetr delší, jeden a půl centimetru širší a 1.3 cm vyšší než obyčejná Octavia 4x4. Díky větším kolům a pneumatikám a několika úpravách odpružení se zvýšila světlá výška na 179 mm.

Největší změny proběhly při práci na Scoutu zvnějšku auta. Upoutají vás černé podélné střešní nosiče, přední mlhovky v nárazníku pod hlavními světlomety, ochranné lemy blatníků a ozdobné lišty prahů (s nápisy Scout) a jak přední, tak zadní část vozu je chráněna nájezdovými kryty.

Vevnitř vám do ruky padne kůží obšitý volant, hlava řadicí páky a parkovací brzda, Octavia Scout bude mít dokonce i vlastní řadu potahů. Pod kapotou najdete buď benzinový čtyřválec 2,0 FSI s výkonem 110 kW a největším točivým momentem 200 Nm při 3500/min, nebo, jste-li příznivci nafty, také čtyřválcový turbodiesel 2,0 TDI PD se 103 kW a 320 Nm při 2600 ot./min.


Uvidíme, do jaké míry se podaří Scoutu uspět mezi všemi těmi momentálně populárními allroady, offroady a mírně obrněnými vozy, mezi jejichž hlavní funkce patří kromě o něco snadnějšího zdolávání náročnějších terénů také zvyšování sebevědomí jejich majitelů.

Vytisknout

Diskuze: Český allroad má jméno Scout

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

H2

Světový sraz Hummerů

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud