Hyundai Sonata nyní přichází s nebývale výkonným, ale přesto úsporným dieselovým motorem 2,0 CRDi VGT s 6stupňovou manuální převodovkou.
Pohonnou jednotkou je přeplňovaný vznětový 2,0 litr o výkonu 103 kw / 140 koní s kroutícím momentem 305Nm a to již od 1800 ot/min. Maximální rychlost uvádí výrobce 203 km/h, přitom si Sonata řekne jen o 6,1 l/100km v kombinovaném provozu.
Vychutnat si můžete jeho extrémně tichý chod, který je navíc díky novému filtru pevných částic šetrnější k životnímu prostředí. Vysokým nárokům vyhoví Hyundai Sonata i v dalších ohledech, najdete zde špičkové bezpečnostní prvky ABS, EBD, 8 airbagů atd., stejně jako bohatou komfortní výbavu včetně klimatizace, kompletní el. výbavy nebo integrované rádio s CD
Vybírat můžete i ze tří benzinových motorů spjaté jak s manuální převodovkou, tak 4 stupňovým automatem a to již od 539 900 Kč.
zdroj: Hyundai
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.