Hyundai sice představilo svůj faceliftovaný model Coupe už na čínském autosalonu, i pro Paříž však zbyla nějaká ta novinka.
Tiburon, což je jméno, pod kterým je Hyundai Coupe známo ve Spojených státech a Asii, zde na vlastních nápravách představil nový pohon všech čtyř kol. Původně se mělo za to, že novinka přijde na trh až v roce 2008, ale továrna informovala, že se čtyřkolky dočkáme již v příštím roce. Hyundai tak udělalo další krok k lepším jízdním vlastnostem oblíbeného (skoro)sportovního vozu.
Kromě změn pohonu se oblíbené kupé změnilo jen málo - na kapotě a bocích najdeme o něco ostřejší úhly, zepředu nenápadně poblikávají nová světla, interiér také doznal změn k lepšímu a předek vozu je, zjevně z bezpečnostních důvodů, o něco těžší a nižší než předchozí verze. Pod kapotou opět najdou američtí zákazníci pouze motor 2.7l V6, všichni ostatní pak si mohou vybrat i ze čtyřválců o objemu 1.6l či 2.0l.
Nejnápadnější změnou pro obyčejné cestující však bude pravděpodobně podsvícení přístrojů modrými LED diodami. Vozů Hyundai Coupe se od roku 2001, kdy byl uveden na trh první model, prodalo na celém světě dohromady již téměř čtvrt milionu, z toho cca 74 tisíc jezdí po Evropě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.