Další značkou, která se chce předvézt na mezinárodním Pařížském autosaloně je Suzuki, jeho koncept Splash má oslovit každého řidiče svou všestranností.
Splash uspokojí všechny zákazníky bez ohledu na styl, věk nebo pohlaví, použijete ho jak na krátké nákupní výlety, tak na delší cestování. Přes malé vnější rozměry je Splash uvnitř velmi prostorný a to především na výšku, s prosklenou střechou vytváří velmi vzdušný pocit.
Ostré linky zevnějšku zobrazují energii a přitažlivost. Přední část zdobí světlomety s LED diody a vysoký nárazník v čele se symbolem Suzuki. Postranní pohled zdůrazňuje chromový sloupek a také 18-ti palcová litá kola. Zakulacený zadek s netypickými světly a dvojitým výfukem působí velmi dynamicky.
I takto malé auto disponuje nejmodernějšími bezpečnostními systémy a to jak ABS, tak stabilizací ESP. Přední, postranní i hlavové airbagy chrání posádku, stejně jako bezpečnostní sloupek čí speciálně navržena nárazu odolná struktura karosérie.
Pod kapotou nalezneme čtyř-válcový 1,2l s 16-ti ventilovou technikou, který je spjat s automatickou čtyř-stupňovou převodovkou.
zdroj: Suzuki
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?