Další značkou, která se chce předvézt na mezinárodním Pařížském autosaloně je Suzuki, jeho koncept Splash má oslovit každého řidiče svou všestranností.
Splash uspokojí všechny zákazníky bez ohledu na styl, věk nebo pohlaví, použijete ho jak na krátké nákupní výlety, tak na delší cestování. Přes malé vnější rozměry je Splash uvnitř velmi prostorný a to především na výšku, s prosklenou střechou vytváří velmi vzdušný pocit.
Ostré linky zevnějšku zobrazují energii a přitažlivost. Přední část zdobí světlomety s LED diody a vysoký nárazník v čele se symbolem Suzuki. Postranní pohled zdůrazňuje chromový sloupek a také 18-ti palcová litá kola. Zakulacený zadek s netypickými světly a dvojitým výfukem působí velmi dynamicky.
I takto malé auto disponuje nejmodernějšími bezpečnostními systémy a to jak ABS, tak stabilizací ESP. Přední, postranní i hlavové airbagy chrání posádku, stejně jako bezpečnostní sloupek čí speciálně navržena nárazu odolná struktura karosérie.
Pod kapotou nalezneme čtyř-válcový 1,2l s 16-ti ventilovou technikou, který je spjat s automatickou čtyř-stupňovou převodovkou.
zdroj: Suzuki
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.