Mégane GT, který je k dispozici s benzínovým motorem 2.0 T s výkonem 165 k a dieselovým 2.0 dCi o výkonu 150 k, je určen klientele vysazené na každodenní radost z řízení.
Podvozek je uzpůsoben ke sportovnímu chování na silnici, aniž by tím utrpělo pohodlí a efektivnost. Výrazný desing interiéru i exteriéru odpovídá jeho sportovnímu charakteru.
Mégane F1 Team R26 odvozený od Mégane Renault Sport s podvozkem Cup přejal diferenciál s omezeným skluzem, který posiluje jeho výkonnost na silnici a v provozu. Jeho motor 2.0 T o výkonu 230 k, podvozek Cup a brzdný systém Brembo z něj činí jedno z nejvýkonnějších vozidel na trhu kompaktních sportovních sedanů. Mégane F1 Team R26 osloví klientelu, která vášnivě sleduje výsledky stáje Renault F1 Team, dvojnásobného mistra světa za rok 2005, který je po 14 závodech v čele světového šampionátu Formule 1 2006.RenaultFoto: Pascal Piérart
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?