Mégane GT, který je k dispozici s benzínovým motorem 2.0 T s výkonem 165 k a dieselovým 2.0 dCi o výkonu 150 k, je určen klientele vysazené na každodenní radost z řízení.
Podvozek je uzpůsoben ke sportovnímu chování na silnici, aniž by tím utrpělo pohodlí a efektivnost. Výrazný desing interiéru i exteriéru odpovídá jeho sportovnímu charakteru.
Mégane F1 Team R26 odvozený od Mégane Renault Sport s podvozkem Cup přejal diferenciál s omezeným skluzem, který posiluje jeho výkonnost na silnici a v provozu. Jeho motor 2.0 T o výkonu 230 k, podvozek Cup a brzdný systém Brembo z něj činí jedno z nejvýkonnějších vozidel na trhu kompaktních sportovních sedanů. Mégane F1 Team R26 osloví klientelu, která vášnivě sleduje výsledky stáje Renault F1 Team, dvojnásobného mistra světa za rok 2005, který je po 14 závodech v čele světového šampionátu Formule 1 2006.RenaultFoto: Pascal Piérart
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?