Za tři dny se v Paříži otevřou brány na AUTO SHOW PARIS, kde česká škodovka ukáže veřejnosti poprvé novou studii - koncept - vozu pro mladé lidi - Joyster.
Líbí se Vám Joyster a máte namířeno do Paříže? Neváhejte, bude to stát za to. Joyster má navázat tam, kde skončila éra R130, Škody Garde a nakonec poslednímu kompaktnímu mini, které bylo Rapid. Nová technologie, perfektně moderní design představí škodovku ve zcela jiném světle, tedy v návaznosti na 70. a 80. léta, což byla zlatá doba automobilky, bohužel poskvrněná tehdejší dobou.Ještě před časem nás automobilka zahltila studií YETTI, ze které se vyklubal Roomster, brázdící už cesty Evropy. Nikdo v tuto dobu nečekal, že za dveřmi pomalu startuje nová studie a vlastně i nová koncepce automobilky, která, pokud se dostane do sériové výroby, rozšíří portfolio nabídky svým věrným klientům. A hlavně bude tu něco, co tu dlouho pro milovníky značky nebylo. Těšme se tedy na to, že opět bude škodovka vyrábět třídvéřové mini, které bude trhákem mladých lidí. Připravili jsme pro vás další nové oficiální fotografie této studie. Zde jsou. Bavte se.Foto: Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.