Za tři dny se v Paříži otevřou brány na AUTO SHOW PARIS, kde česká škodovka ukáže veřejnosti poprvé novou studii - koncept - vozu pro mladé lidi - Joyster.
Líbí se Vám Joyster a máte namířeno do Paříže? Neváhejte, bude to stát za to. Joyster má navázat tam, kde skončila éra R130, Škody Garde a nakonec poslednímu kompaktnímu mini, které bylo Rapid. Nová technologie, perfektně moderní design představí škodovku ve zcela jiném světle, tedy v návaznosti na 70. a 80. léta, což byla zlatá doba automobilky, bohužel poskvrněná tehdejší dobou.Ještě před časem nás automobilka zahltila studií YETTI, ze které se vyklubal Roomster, brázdící už cesty Evropy. Nikdo v tuto dobu nečekal, že za dveřmi pomalu startuje nová studie a vlastně i nová koncepce automobilky, která, pokud se dostane do sériové výroby, rozšíří portfolio nabídky svým věrným klientům. A hlavně bude tu něco, co tu dlouho pro milovníky značky nebylo. Těšme se tedy na to, že opět bude škodovka vyrábět třídvéřové mini, které bude trhákem mladých lidí. Připravili jsme pro vás další nové oficiální fotografie této studie. Zde jsou. Bavte se.Foto: Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.