Na autosalonu v Paříži představuje Škoda Auto ve světové premiéře novou designérskou studii – Škoda Joyster.
Jde o třídveřový kompaktní vůz pro volný čas s dynamickými tvary a pohonem předních kol. Oslovuje především mladou generaci, a to nejen svěžím designem, ale také vysokou mírou komfortu a neobvyklými možnostmi moderní komunikace. Studie Joyster dokazuje tvůrčí sílu mladého týmu designérů, kteří pod vedením Jense Manskeho vytvářejí nová jednoduchá a promyšlená řešení v duchu hesla „Simply clever“. Kromě studie Joyster představí Škoda Auto ve světové premiéře další 3 novinky výrobního programu:
- Škodu Octavia Scout- Škodu Octavia RS a Octavia Combi RS s motorem 2,0 TDI PD/125 kW- vrcholné výbavové verze Laurin & Klement pro modelové řady Octavia a Superb
Model Octavia Scout vychází z verze Octavia Combi 4x4, posílí pozici automobilky v segmentu vozů s pohonem všech kol a pro volný čas a znamená výrazné rozšíření modelového programu značky. Se zvýšenou světlou výškou, pohonem všech kol a dvěma výkonnými motory 2,0 TDI PD/103 kW (140 k) a 2,0 FSI/110 kW (150 k) představuje další rozšíření modelové řady Octavia.
K dalším atraktivním exponátům společnosti Škoda Auto patří vozy Roomster, ale i nové vrcholné výbavové verze Laurin & Klement modelových řad Octavia a Superb, stejně jako nová varianta sportovní verze Octavia RS s výkonným turbodieselem 2,0 TDI PD.
Pařížská expozice společnosti Škoda Auto se nachází v hale č. 4.
Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.