Na autosalonu v Paříži představuje Škoda Auto ve světové premiéře novou designérskou studii – Škoda Joyster.
Jde o třídveřový kompaktní vůz pro volný čas s dynamickými tvary a pohonem předních kol. Oslovuje především mladou generaci, a to nejen svěžím designem, ale také vysokou mírou komfortu a neobvyklými možnostmi moderní komunikace. Studie Joyster dokazuje tvůrčí sílu mladého týmu designérů, kteří pod vedením Jense Manskeho vytvářejí nová jednoduchá a promyšlená řešení v duchu hesla „Simply clever“. Kromě studie Joyster představí Škoda Auto ve světové premiéře další 3 novinky výrobního programu:
- Škodu Octavia Scout- Škodu Octavia RS a Octavia Combi RS s motorem 2,0 TDI PD/125 kW- vrcholné výbavové verze Laurin & Klement pro modelové řady Octavia a Superb
Model Octavia Scout vychází z verze Octavia Combi 4x4, posílí pozici automobilky v segmentu vozů s pohonem všech kol a pro volný čas a znamená výrazné rozšíření modelového programu značky. Se zvýšenou světlou výškou, pohonem všech kol a dvěma výkonnými motory 2,0 TDI PD/103 kW (140 k) a 2,0 FSI/110 kW (150 k) představuje další rozšíření modelové řady Octavia.
K dalším atraktivním exponátům společnosti Škoda Auto patří vozy Roomster, ale i nové vrcholné výbavové verze Laurin & Klement modelových řad Octavia a Superb, stejně jako nová varianta sportovní verze Octavia RS s výkonným turbodieselem 2,0 TDI PD.
Pařížská expozice společnosti Škoda Auto se nachází v hale č. 4.
Škoda Auto, a.s.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?