Na autosalonu v Paříži představuje Škoda Auto ve světové premiéře novou designérskou studii – Škoda Joyster.
Jde o třídveřový kompaktní vůz pro volný čas s dynamickými tvary a pohonem předních kol. Oslovuje především mladou generaci, a to nejen svěžím designem, ale také vysokou mírou komfortu a neobvyklými možnostmi moderní komunikace. Studie Joyster dokazuje tvůrčí sílu mladého týmu designérů, kteří pod vedením Jense Manskeho vytvářejí nová jednoduchá a promyšlená řešení v duchu hesla „Simply clever“. Kromě studie Joyster představí Škoda Auto ve světové premiéře další 3 novinky výrobního programu:
- Škodu Octavia Scout- Škodu Octavia RS a Octavia Combi RS s motorem 2,0 TDI PD/125 kW- vrcholné výbavové verze Laurin & Klement pro modelové řady Octavia a Superb
Model Octavia Scout vychází z verze Octavia Combi 4x4, posílí pozici automobilky v segmentu vozů s pohonem všech kol a pro volný čas a znamená výrazné rozšíření modelového programu značky. Se zvýšenou světlou výškou, pohonem všech kol a dvěma výkonnými motory 2,0 TDI PD/103 kW (140 k) a 2,0 FSI/110 kW (150 k) představuje další rozšíření modelové řady Octavia.
K dalším atraktivním exponátům společnosti Škoda Auto patří vozy Roomster, ale i nové vrcholné výbavové verze Laurin & Klement modelových řad Octavia a Superb, stejně jako nová varianta sportovní verze Octavia RS s výkonným turbodieselem 2,0 TDI PD.
Pařížská expozice společnosti Škoda Auto se nachází v hale č. 4.
Škoda Auto, a.s.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?