Renault si vybral právě Pařížský autosalon na představení jeho nových konceptů. Návštěvníky čeká odhalení studie vozu Twingo, který by se měl objevit v prodeji již příští rok.
Twingo se zaměřuje především na mladé lidi, sportovní vzhled a hudbu. Poháněn bude moderní jednotkou o výkonu kolem 100 koní. Koncept je nabušen multimediálními vychytávky jako je připojení přes mp3 přehrávač Apple či Nokia Smartphone, uprostřed přístrojové desky je obří 15-ti palcový vysouvací LCD panel s webovou kamerou a připojením k internetu.
Druhou novinkou je koncept Kaleos, tato vývojová studie se zaměřuje na terénní schopnosti vozu s pohonem všech kol, ale nabízí také velký prostor, variabilitu a pohodlí. Renault slibuje, že se v ulicích objeví počátkem roku 2008, pohánět by ho měl moderní 2,0dCi, který vznikl ve spojení Renaultu a Nissanu.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.