Dalším vozem, na který se německý úpravce ABT Sportsline zaměřil je Seat Ibiza poslední generace. Zákazník tak získá ještě sportovnější vzhled a také nějaký ten koník pod kapotou navíc.
S návrhem designu vozu měl úpravce jasnou představu, přední nárazník je zaměněn za nový ABT s větším otvorem pro chlazení, tvar postranních prahů navazuje na přední spoiler, v zadní části pak přibyl nástavec pod nárazník. Na zadním okně pak nalezneme decentní křidélko. Celkový dojem podtrhují kola ABT Z1 o velikosti 16“ palců nebo na přání Z3 v 17“ s pneumatikami 205/40 ZR17.
Ibiza nejen že dobře vypadá, ale taky pořádně jede. ABT upravil dvě jednotky, ta první 1,8 turbo má 193 koní, což je oproti původním 156k celkem slušný rozdíl, nemyslíte? Také kroutící moment povyrostl na 265Nm v 3.200 ot/min. Druhým agregátem, který šel do posilovny ABT se stala vznětová přeplňovaná 1,9 se 130k, výsledkem je 155k a 360Nm kroutícího momentu již ve 2.100 ot/min.
Krom zvýraznění vozu logy ABT si zákazník může vybrat podvozek na míru, snížením a nastavením tlumičů získá lepší stabilitu a vzhled Ibizy, vykoupenou ovšem komfortem cestování.
zdroj: ABT
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.