Novinku na autosalonu v Pařížu představila také automobilka Dodge, koncept pod názvem Avenger útočí v levnějším segmentu střední třídy.
Koncept Avenger si má získat kupce především v Evropě a to svou účelností, kvalitou a výkonem. Jeho ostré rysy představují směr, kterým bude automobilka směřovat. Agresivní design vychází ze silnějších a větších klasických amerických vozů, přitom má Avenger velikost Fordu Mondea, tato jedinečná kombinace představuje hrozbu pro konkurenci.
Přední část má sportovní nárazník s mlhovkami, čtveřice světlometů rozsvítí xenonové výbojky. Boční část je výrazně rozšířena jak prahovými nástavci, tak blatníky. Široký postoj je umocněn velkými 19-ti palcovými koly a sníženým podvozkem. Za oko také chytne výrazná červená perleť, třmeny v barvě vozu, stejně jako zrcátka či kliky.
Asi největší zajímavostí je motor, většina z nás by asi tipovala pro takový vůz silný benzínový motor s vysokým obsahem a spotřebou, to ovšem o konceptu Avenger neplatí, Dodge si vypůjčil motor od VW koncernu – turbodieselový 2,0.
zdroj: Dodge
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.