Včera se spustily práce na hlavním a největším Audi Centru v Londýně.
Pětipodlažní elegantní moderní centrum, postavené z oceli a skla, bude domoven pro Audi West London v Middlesexu. Stát bude u Great West Road, po které jezdí denně tísíce potencionálních zákazníků Audi do Londýna a zpět. Pět nadzemních podlaží a dvě podzemní budou představovat 17 000 čtverečních metrů, které začnou na jaře 2008 sloužit prodeji a údržbě rychle expandující Audi. Mimo showroomu budou k dispozici např. muzeum, internetová kavárna, butik či nové prestižní konferenční centrum. Centrum v Middlesexu bude třetí velké Audi Centrum v Británii, v roce 2004 bylo otevřeno v Glasgow, na rok 2007 je naplánováno dokončení centra v Birmighamu.
Foto: Audi Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?