Od září si můžete při objednávce Q7 vybírat z více motorů. V nabídce totiž přibyl nový benzínový agregát V6 3,6 FSI.
Tato nová šestiválcová jednotka disponuje výkonem 206 kW (280 koní) při 6200 ot./min a točivým momentem 360 Nm, který je k dispozici v rozmezi 2500 až 5000 ot./min. Využívá technologie přímého vstřiku paliva do válců FSI, což přínáší vyšší výkon a efektivnější využítí paliva. Zdá se, že na rozpohybování obra jménem Q7 to bude stačit: Audi zrychlí z 0 na 100 km/hod za 8,5 vteřiny a vyvine maximální rychlost 225 km/hod. Verze vybavené pneumatickým odpružením to při nejnižší poloze rozjedou až na 230 km/hod.
Prodeje začnou na začátku příštího roku, ovšem objednávky dealeři přijímají už dnes. Základní cena v Německu činí 49 100 Euro.
Foto: Audi Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?