Od září si můžete při objednávce Q7 vybírat z více motorů. V nabídce totiž přibyl nový benzínový agregát V6 3,6 FSI.
Tato nová šestiválcová jednotka disponuje výkonem 206 kW (280 koní) při 6200 ot./min a točivým momentem 360 Nm, který je k dispozici v rozmezi 2500 až 5000 ot./min. Využívá technologie přímého vstřiku paliva do válců FSI, což přínáší vyšší výkon a efektivnější využítí paliva. Zdá se, že na rozpohybování obra jménem Q7 to bude stačit: Audi zrychlí z 0 na 100 km/hod za 8,5 vteřiny a vyvine maximální rychlost 225 km/hod. Verze vybavené pneumatickým odpružením to při nejnižší poloze rozjedou až na 230 km/hod.
Prodeje začnou na začátku příštího roku, ovšem objednávky dealeři přijímají už dnes. Základní cena v Německu činí 49 100 Euro.
Foto: Audi Press
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?