Fiat bude na autosalonu v Paříži představovat na 2500 čtverečních metrech velmi zajímavé exponáty.
Nejlepší místo v expozici Fiatu bude vyčleněno pro rodinu modelů Panda v různých verzích: silná a divoká verze "100 HP", ekologická verze "Panda Panda", Panda 4x4, Panda Cross, Alessi Panda a Panda Monster. Další důležitý prostor bude věnován Grande Puntu a jeho verzím "Need for speed", "Emotion" a ve verzi vybavené novým motorem 1,4 16V Starjet. Zajímavostí je, že všechny tři modely budou vybaveny systémy Hi-Fi Interscope a Blue&Me vyprodukované společně Fiatem a Microsoftem.
Další část věnovanou životnímu prostředí budou reprezentovat Multipla Multi-Eco a koncept Panda Panda. Na stánku Fiatu budou ještě vystaveny modely Croma pro rok 2007 a Sedici.
Foto: Fiat Group
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?