Německá stylingová firma Milotec se zaměřuje na vozy Škoda, které vylepšuje svými doplňky. Zaměřila se také na nový model automobilky – Roomster.
Známá německá značka, co se týče doplňků pro všechny vozy Škoda, se rozhodla vylepšit i nový model Roomster svými specialitkami. Roomster byl zatím k dispozici pouze s originálními díly automobilky. Nyní si fajnšmekři budou moct sáhnout i na doplňky této tuningové firmy, která už zdokonalila mnoho vozů s okřídleným šípem.
Není jednoduché tak propracovaný design, jakým disponuje Roomster ještě něčím vylepšit, přesto se to Milotecu poměrně dost dobře povedlo. Jde zejména o plastové doplňky, které vylepšují originalitu tohoto vozu.
Maska vozu byla změněna na více agresivnější tvář a logo automobilky se úplně vypustilo. Rámečky doplňují přední mlhovky, které jsou integrovány v nárazníku a ten zdokonalen sportovní mřížkou. Z plastu ABS jsou vyrobené stříbrné lakované doplňky, které na voze uvidíte na mnoha místech. Tyto prvky najdeme i na zadních koncových světlech a originální je řešení v případě tmavých ochranných lištách kolem celého vozu. Doplňků bude mnoho, například kryty vnějších zrcátek, kryty rohů střechy, kryty klik dveří, vroubkované prahy dveří, sluneční clony "Sunny Boy" pro boční a zadní okna, koncovka výfuku, nerezové lišty a nebo kola z lehkých slitin značky Borbet o rozměru 7,5x17".
Pokud se tedy chcete cítit se svojí rodinou trochu "funny & free", rozhodně běžte do tohoto pocketu značky Milotec. Foto: Milotec
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.