Mercedes-Benz třídy S má pohon všech kol

Michal Otruba, 13. září 2006, 10:32 Google+

U luxusní limuzíny Mercedes-Benz třídy S si zákazníci při objednání mohou zaškrtnout novou položku: pohon všech kol 4MATIC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S 500

S 500 | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Tento pohon jde zatím objednat pouze v kombinaci se třemi motory: se dvěma zážehovými osmiválci S 500 a S 450 a s šestiválcovým dieselem S 320 CDI.

Tento systém byl vyvinut zcela v režii inženýrů od Mercedesu a lze jej identifikovat podle nápisu na víku zavazadlového prostoru a na dřevěném dekoru na středové konzole.

Top model od Mercedesu s pohonem 4MATIC míři k řidičům, kteří požadují od svého luxusního kočáru absolutní kontrolu nad vozem při všech režimech jízdy a při jakémkoliv počasí a povrchu vozovky. 4MATIC rozděluje výkon mezi nápravy v poměru 45 na 55% ve prospěch zadní nápravy. Pohon všech kol nijak nepříznivě neovlivnil hmotnost vozidla, váží pouhých 70 kilogramů, ani se neprojevil na dynamických parametrech: S 500 4MATIC (285 kW/388 koní) zrychlí z 0 na 100 km/hod za pouhých 5.4 vteřiny, S 450 s pohonem všech kol (250 kW/340 koní) stovku zvládne za 5.9 vteřiny. Příznivci naftového šestiválce S 320 CDI 4MATIC (173 kW/235 koní) vydolují ze svého miláčka stovku za 7.8 vteřiny a to při kombinované spotřebě mezi 8.7 a 8.9 litry na 100 km (to je jenom o 0.4 litru více než u standartní verze). Jenom pro úplnost informací dodávám, že všechny verze třídy S mají standartně montovanou automatickou převodovku 7G-TRONIC.

Foto: Mercedes-Benz

Vytisknout

Diskuze: Mercedes-Benz třídy S má pohon všech kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Clio Sport

Renault Clio Sport - ďáblík na kolech

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud