Nový koncept od Renaultu má reprezentovat značku, model pod označením Nepta představuje čtyřsedadlový sportovní vůz s výkonným motorem a luxusem.
Hladký a čistý design dlouhé karoserie působí futuristicky a dynamicky. Přední LED světlomety mají elektronicky řízené paprsky světla přizpůsobující se vozovce. Dlouhý a zužující se zadek, který je přerušen krystalovými světly zdůrazňuje smysl konceptu Nepta. Zcela netypické je otevíraní dveří podélně vzhůru.
Interiér je opět futuristický a luxusní, cestující mají k dispozici krom maximálního pohodlí také DVD systém s LCD panelem, palubní deska má analogové budíky jež jsou zobrazeny digitálně. Zajímavostí je také otočná sedmi stupňová převodovka.
Stylový koncept není žádný lenoch, pohání jej 3,5l motor, což by nebylo až tak překvapující, kdyby se tomu nepřidala dvojice turbodmychadel, výkon se tak vyhoupl až k na 420 koní a točivý moment 560N.m. Zrychlení na stovku tak zvládá za 4,9s. Síla se přenáší na zadní kola o velikosti 23 palců.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.