Mazda představí evropskou verzi vozu Mazda CX-7, který se již prodává v zámoří, na blížícím se autosalonu v Paříži.
Mazda CX-7 je jedinečná kombinace sportovního vozu pro zábavu, podtrhující design a praktičnost SUV a komfort. Evropská verze je vybavena šestistupňovou manuální převodovkou, novou pohonnou jednotkou a řadou designových prvků, které jsou specifické pro evropský trh. Mazda chce zřejmě v Paříži sledovat, jaký ohlas bude mít CX-7 a podle toho upravit svou strategii při možném uvedení na tento náročný trh.
Mezi další lákadla na stánku Mazdy bude patřit MX-5 Roadster Coupe s novou pevnou skládací střechou, dále nový pick-up B-Fighter, který je ještě více praktický a robustní než jeho předchůdce. Poprvé se na evropském autosalonu představí koncept Mazda Senku - vítěz ankety Grand Prix Du Plus Beau Concept Car, která se odehrála letos v lednu v Paříži.
Foto: Mazda Motor
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?