Mazda představí evropskou verzi vozu Mazda CX-7, který se již prodává v zámoří, na blížícím se autosalonu v Paříži.
Mazda CX-7 je jedinečná kombinace sportovního vozu pro zábavu, podtrhující design a praktičnost SUV a komfort. Evropská verze je vybavena šestistupňovou manuální převodovkou, novou pohonnou jednotkou a řadou designových prvků, které jsou specifické pro evropský trh. Mazda chce zřejmě v Paříži sledovat, jaký ohlas bude mít CX-7 a podle toho upravit svou strategii při možném uvedení na tento náročný trh.
Mezi další lákadla na stánku Mazdy bude patřit MX-5 Roadster Coupe s novou pevnou skládací střechou, dále nový pick-up B-Fighter, který je ještě více praktický a robustní než jeho předchůdce. Poprvé se na evropském autosalonu představí koncept Mazda Senku - vítěz ankety Grand Prix Du Plus Beau Concept Car, která se odehrála letos v lednu v Paříži.
Foto: Mazda Motor
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.