Sotva Bentley dodal první kusy modelu Azure svým movitým zákazníkům, přichází na řadu model Continental GTC. To je teda rychlost!
Po Continental GT Coupé a limuzíně Continental Flying Spur přichází třetí varianta modelu Continental - kabriolet GTC.
Pod kapotou se bude nacházet stejný motor jako v jeho dvou sourozencích, tedy dvanáctiválec o objemu 6,0 litrů se dvěma turbodmychadly (411 kW, 650 Nm). Také šestistupňová automatická převodovka ZF zůstala zachována.
Aby se vyhovělo vysoké poptávce zákazníků, byla část finální montáže Continental Flying Spuru převedena do sesterského závodu Wolkswagenu v Drážďanech a tím se uvolnila kapacita pro montáž GTC v závodu Crewe. Ovšem jenom do konce tohoto roku, pak už montáž bude probíhat výhradně v závodu Crewe.
Foto: Bentley Motors
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?