Chevrolet uvede na nadcházející Motor Show v Paříži koncept vozu WTCC Ultra.
Koncept WTCC Ultra, který bude v centru expozice Chevroletu, ovšem není jen studie. Pod "svalnatým" zevnějškem se bude nacházet plně funkční vozidlo, určené na závodní okruhy. O pohon se bude starat 2,0 litrový turbodieselový agregát (systém common rail), naladěný na 190 koní, který si odbude svoji premiéru v SUV Captiva a modelu Lacetti.
Koncept představuje vizi nové generace vozu pro WTCC a má celosvětový rodokmen. 25 - letý designer Ewan Kingsbury, který ho navrhnul, pracuje pro GM Australia, výroba probíhala v Británii, Německu a Švýcarsku.Motor byl postaven byl v Korei a finální montáž probíhala v Japonsku.
Foto: globalautoindex.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?