Lancia přišla s konceptem Delty, ta by si měla odbýt svou premiéru na Benátském mezinárodním filmovém festivalu, označení HPE slibuje mimořádné výkony a jízdní vlastnosti.
Koncept Delty HPE má navázat na legendární model ze 70.let – Lancie Bety HPE. Novinka je 4,5m dlouhá, 1,8m široká a 1,5m vysoká, krom velkého prostoru, nabízí Delta sportovní design, špičkové jízdní vlastnosti, kvalitu a také všestrannost.
Přední maska jasně identifikuje Lancii, boční línie představují mohutnost a stabilitu, střecha potom postupně klesá až k zádi připomínající tvary kupé.
V interiéru si dala Lancie za cíl především kvalitu materiálů, zatímco pasažéry osloví prostor a variabilita, zadní posuvné sedadla se mohou sklopit až do lůžkové úpravy. S rozvorem 2.700mm se budete cítit spíše jako v limuzíně než-li ve voze střední třídy. Interiér byl speciálně odhlučněn tak, že se své okolí téměř nevnímáte, přitom se můžete zaposlouchat do hifi aparatury od Bose a relaxovat v chládku dvouzónové automatické klimatizace. Objem zavazadlového prostoru je slušných 400 litrů.
Ve výbavě nechybí CD-MP3 přehrávač s připojením USB, komunikace přes systém bluetooth, dřevěné a chromové obložení či kožené čalounění.
Pod kapotou by se měly objevit jak benzínové, tak dieselové motory v kombinaci s 6-ti stupňovou převodovkou. Výkony motorů se budou pohybovat od 120k do 200k. Krom elektronického stabilizačního systému zde nalezneme i inovační SDC systém – elektronické řízení tlumičů a odpružení, od sportovního až po komfortní pro pohodlnou jízdu.
zdroj: Fiat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.