Nyní, počátkem září Mazda představila již třetí generaci modelu MX-5 se skládací střechou, jenž je vybavena další modifikací odnímatelné střechy tzv. hard top.
Třídílná konstrukce střechy Mazdy MX-5 Roadster Coupe je velmi lehká, vyrobena z kvalitních plastových kompozitních materiálů. V „kabině“ zůstává k dispozici 150 litrů volného prostoru.Přeměna z kompaktního kupé k otevřenému roadsteru nebo naopak trvá pouhých 12 sekund, což je nejkratší čas potřebný k tomuto úkonu dnes na trhu!Nová Mazda MX-5 Roadster bude nabízet dva benzínové motory o objemu 1.8 litrů s výkonem 93 kW/126 koní a 5ti rychlostní manuální převodovkou a také objemem 2.0 litrů s výkonem 118 kW/160 koní a 5ti a nebo 6ti rychlostní manuální převodovkou.Vyrábět se bude v japonské továrně Ujina 1.Foto: Mazda Europe
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.