Subaru se bude na autosalonu v Paříži prezentovat novým SUV B9 Tribeca a faceliftovanou verzí modelů Legacy/Outback.
U modelů Legacy a Outback Subaru představí nový systém SI - DRIVE, který umožňuje řidiči volit ze tří přednastavených režimů jízdy. Tato "vychytávka" bude k dispozici pouze s šestiválcovým 3,0 litrovým zážehovým motorem. Facelift se dotknul obou konců vozu, kde jsou modifikovány nárazníky, drobné změny se odehrály také v interiéru a nově byl také naladěn podvozek.
Evropskou premiéru si odbyde SUV B9 Tribeca, které bude k dispozici s třílitrovým boxerem a pohonem všech kol (jinak to u Subaru ani nejde).
Dalšími lákadly na stánku Subaru bude prototyp závodního speciálu Subaru Impreza WRC 2006 a Impreza upravená pro francouzskou policii.
Foto: Subaru
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?