V Zákaznickém centru v Mladé Boleslavi převzal dnes ředitel Policie České republiky – Správy hlavního města Prahy plk. JUDr. Petr Želásko stříbrný vůz Škoda Octavia RS.
Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za personalistiku, poznamenal: „Škoda Auto chce aktivně přispívat ke snižování automobilové kriminality. Octavia RS je náš nejvýkonnější a nejrychlejší model, a proto jsme jej Policii ČR zapůjčili. Věřím, že se díky nasazení Octavie RS v ulicích Prahy podaří vyřešit více případů odcizených vozidel.“
Plk. JUDr. Petr Želásko při převzetí vozu řekl: „Vážím si spolupráce, kterou Policie ČR - Správa hl.m.Prahy se společností Škoda Auto má. Jejich vozidla jsou využívána při běžné policejní činnosti. Jako nejvhodnější se podle mého názoru jeví právě vozy Škoda Octavia. Pokud jde o zapůjčené vozidlo, to bude využíváno pro službu kriminální policie a vyšetřování při pátrání po motorových vozidlech s využitím mobilních prostředků.“
Škoda Octavia RS je vybavena turbomotorem 2,0 TFSI s přímým vstřikováním benzínu o výkonu 147 kW (200 PS), který vozu propůjčuje mimořádnou dynamiku - zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,3 sekundy a maximální rychlost 240 km/hod.
Automobily Škoda tvoří již tradiční součást vozového parku Policie ČR. V současnosti jsou v jejích službách zastoupeny modely Felicia, Fabia, Octavia a Superb, ať již speciálně upravené podle požadavků policejních sborů nebo v sériovém provedení.
Zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.