Nová Honda CR-V

Martin Kovalčík, 3. září 2006, 20:38 Google+

Honda Motor oficiálně přestavila novou Hondu CR-V třetí generace. Oproti předchůdci nabízí více pohodlí, luxusu i jízdní dynamiky, tím si chce Honda ještě více posílit místo na SUV trhu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
CR-V

CR-V | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

Nové úrovně výbavy přináší modernizaci bezpečnostních systémů, adaptivní tempovat ACC pomáhá řidiči s dostatečnou vzdáleností odstupu od vozidla jedoucího před vámi, zároveň v nebezpečí začne automaticky přibrzďovat.

Tvary CR-V jsou více zakulaceny, stejně jako zadní postranní okno, připomínající sportovní kupé. Čelní styl je mnohem robustnější s dvojitým mřížovím. Celkově vozidlo přibralo na proporcích a působí velmi mohutně. Dynamické křivky podtrhují 17-ti palcová kola. Na rozdíl od předchůdce má rezervní kola skryto pod podlahou. Ke stabilitě ji pomáhá stabilizační systém  TSA a VSA pro připojený vozík s celkovou hmotností až 1.600kg pro benzínový motor, pro naftový až 2.000kg! Přední světlomety mohou být za příplatek vybaveny aktivním natáčením AFS. Pokrok v bezpečnosti představuje test EuroNCAP s 5-ti hvězdičkovým hodnocením v čelním názaru, 4 hvězdičky pro ochranu dětí a 3 pro chodce.

Interiér CR-V je modernější, díky novým materiálům, lepším sedačkách a prostorem až pro 8 cestujících nastavuje konkurenci laťku hodně vysoko. Řadící páka se přesunula na přístrojovou desku, stejně jako v předchozí generaci Civicu. Za příplatek si můžete říci o kožené čalounění s elektrickým nastavením, 18-ti palcová kola nebo parkovací senzory s kamerou.

Novinkou je také prodloužené čelní sklo až o půlky střechy vozu, cestujícím se tak nabízí jedinečný výhled s možností překrytí roletkou.

Pod kapotou se objeví zatím dva motory, první benzínový 2,0 litr VTEC poslední generace se 110kw/150koní, vyladěn je především na kroutící sílu 190N.m a nízkou spotřebu. Akceleraci na 100km/h zvládá za 10,2s. Druhým agregátem je známá dieselová 2,2 jednotka CTDi se 140 koňmi, špičkové parametry byly ještě vylepšeny a to především v nižší spotřebě až o 12%. Samozřejmostí modelu CR-V je pohon všech kol 4WD, s diferenciálem který je schopen poslat ten správný výkon na kolo, které je právě třeba zajistí posádce jak bezpečnou jízdu, tak perfektní vlastnosti na sněhu či kluzkém povrchu.

Poprvé jste se mohli s novou Hondou CR-V setkat na pařížském autosaloně, pokud ji chcete mít doma, musíte si počkat do ledna 2007.

zdroj: Honda

Vytisknout

Diskuze: Nová Honda CR-V

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ferdinand a Ferry Porsche

Historie: Ferdinand Porsche (1875 - 1951)

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud