Automobilka Nissan zahajuje expanzi své luxusní divize Infiniti do Evropy. Její vedení bude sídlit ve Švýcarsku.
Infiniti, luxusní divize automobilky Nissan, včera oficiálně vešla (nebo spíše vjela) na evropský automobilový trh. Stalo se tak na International Motor Show v Moskvě. Pro tento vstup Infinity vybralo modelové řady FX a M, které zatím budou prodávat dealeři v Moskvě a Petrohradě. V budoucnu budou obchodníci nabízet také sedan G35 sport a velké SUV QX56.
Na tiskové konferenci vedení Infiniti také oznámilo, že svou evropskou expanzi bude řídit ze Švýcarska.
Vstup Infiniti na ruský trh je součástí globální expanze této značky. Ta začala v roce 1989 v USA a Kanadě, nyní je Infiniti dostupné i na trzích v Thaiwanu, Korei a středním východě. V roce 2007 by chtěla značka expandovat na Ukrajinu a hlavně do Číny.
Foto: Nissan Europe
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.