Chcete vyrábět nový Roomster? Tak se přihlašte do Škodovky, rozšiřují výrobu a nabírají nové lidi.
Od 22. listopadu nasazuje Škoda Auto také třetí směnu ve výrobě Roomsteru v závodě Kvasiny. Důvodem je rostoucí poptávka po čtvrté modelové řadě automobilky Škoda, která si rychle získala sympatie a oblibu u zákazníků. Původní odhady výroby byly upraveny díky zvýšenému počtu objednávek u obchodníků. Škoda Auto tak plánuje vyrobit do konce roku více než 20 000 modelů Roomster.
S rozšířením výroby v Kvasinách pokračuje v současné době i nábor nových zaměstnanců, k zatím nově nabraným 1 300 jich zbývá do konce roku přijmout ještě 600. Škoda Auto zaměstnává ve všech třech svých závodech v České republice více než 26 000 lidí.
Zdroj: Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.