Od 29. srpna si můžete koupit vylepšenou verzi Mitsubishi Lancer Evolution IX MR. Ovšem jenom v Japonsku.
Lancer Evolution IX MR je k dostání ve verzi sedan i combi, které se nazývá wagon. Písmena MR v názvu jsou zkratka Mitshubishi Racing a nynější verze je již druhá v pořadí. První se dostala na svět v únoru 2004.
Mitshubishi Lancer IX MR je k dostání ve dvou variantách: GSR má šestistupňovou ručně řazenou převodovku, verze RS má pětistupňovou převodovku určenou pro sportovní soutěže. Wagon má také dvě verze: GT s šestistupňovou řučně řazenou převodovku a GT-A má pětistupňový automat.
Motor je známý 2,0 litrový agregát MIVEC, který má vylepšené materiály turbodmychadla, výkony ale zůstaly nezměněny. Agregaát tudíž dává 206 kW (250 koní) při 6 500 otáčkách a točívý moment je 407 Nm při 3 000 otáčkách za minutu.
Upravený je také přední spojler, který lépe upravuje proudění vzduchu kolem vozu a pod vozem, nové jsou také 17'' lité kola Enkei, snížený podvozek zase zajišťuje lepší jízdní vlastnosti. K dostání je MR pouze ve čtyřech barvách: stříbrná cool metalíza, bílá Pearl, šedá medium Purplish a červená Solid.
Foto: Mitsubishi Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.