Citroen bude v Číně prodávat Citroen C2. Na tom by nebylo vůbec nic divného, ale "čínská" C2 vypadá úplně jinak než ta naše evropská.
Nejvíce se podobá veleúspěšnému Peugeotu 206, od kterého si Citroen vypůjčil karoserii pro svůj prodej v Číně. Čínský C2 byl vyvíjem pod krycím označení T21 nezávisle na evropském jmenovci. Automobil bude poháněný benzínovými motory 1,4 a 1,6 litru, které jsou užívány v evropské C2 a spojen bude se čtyřstupňovou automatickou převodovkou.
Chcete ho? Tak jeďte do Číny, kde se v říjnu začne prodávat.
Foto: globalautoindex.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.