Honda bude mít na pařížském autosalonu větší expozici než kdykoliv předtím. Bude zde odhalovat své dva důležité modely: nové kompaktní SUV CR-V a sportovní model Civic Type R.
Třetí generace kompaktního SUV CR-V by měla být více praktická a přitom by se měla zaměřit na jízdní vlastnosti, styl a luxusnější interiér, čímž by se chtěla zařadit na vrchol segmentu SUV. Bude dosažitelný s adaptivním tempomatem a systémem zmírňujícím následky nehody (CMBS). V CR-V by se měl vedle osvědčeného turbodieselu 2,2 CTDi objevit i zcela nový benzínový motor o objemu 2,0 litru, který bude na špičce z hlediska výkonu a spotřeby.
Honda bude také představovat dlouho očekávaný sportovní model Civic Type R, který by měl přinést nejméně stejně tolik radosti z jízdy jako předchozí model. Další představení se bude týkat modelu FR-V, konkrétně bude představen modelový rok 2007 tohoto modelu. V tomto MPV, které má dvě řady po třech sedadlech, se nově představí motor 1,8 litru, který se nyní používá v Civicu a taky několik vylepšení v interieru i exterieru.
Foto: Honda Motor Europe
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.