Honda bude mít na pařížském autosalonu větší expozici než kdykoliv předtím. Bude zde odhalovat své dva důležité modely: nové kompaktní SUV CR-V a sportovní model Civic Type R.
Třetí generace kompaktního SUV CR-V by měla být více praktická a přitom by se měla zaměřit na jízdní vlastnosti, styl a luxusnější interiér, čímž by se chtěla zařadit na vrchol segmentu SUV. Bude dosažitelný s adaptivním tempomatem a systémem zmírňujícím následky nehody (CMBS). V CR-V by se měl vedle osvědčeného turbodieselu 2,2 CTDi objevit i zcela nový benzínový motor o objemu 2,0 litru, který bude na špičce z hlediska výkonu a spotřeby.
Honda bude také představovat dlouho očekávaný sportovní model Civic Type R, který by měl přinést nejméně stejně tolik radosti z jízdy jako předchozí model. Další představení se bude týkat modelu FR-V, konkrétně bude představen modelový rok 2007 tohoto modelu. V tomto MPV, které má dvě řady po třech sedadlech, se nově představí motor 1,8 litru, který se nyní používá v Civicu a taky několik vylepšení v interieru i exterieru.
Foto: Honda Motor Europe
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.