Hyundai Motor CZ prodloužil oficiální partnerství s českou fotbalovou reprezentací.
V březnu roku 2005 se společnost Hyundai Motor CZ poprvé stala oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace, když uzavřela smouvu o spolupráci a partnerství. Od té doby se česká fotbalová reprezentace v "dresech" Hyundai představila jak během kvalifikačních utkáních na MS 2006, tak i na mistrovství samotném.
Jelikož tato spolupráce výrazně zvýšila vnímání značky Hyundai v České Republice, což se v konečném důsledku projevilo i na stále vzrůstajících prodejích vozů Hyundai, rozhodl se Hyundai v ČR tuto spolupráci prodloužit na období dalších dvou let.
"Partnerství Hyundai Motor CZ s českou reprezentací navíc koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Co. a fotbalové federace FIFA při všech světových fotbalových podnicích, kde je uzavřena spolupráce až do roku 2014", uvedl prodejní a marketingový ředitel Zdeněk Fořt.
V rámci plnění této smlouvy o partnerství společnost Hyundai Motor CZ poskytne fotbalové reprezentaci 15 vozů Hyundai. Nejluxusnější vůz z řady Hyundai, model Grandeur, bude i nadále využívat trenér reprezentace Karel Bruckner. Dalšími vozy, které budou poskytnuty jsou jak další vůz Grandeur, tak jedno nové Santa Fe, 5 vozů Sonata, 1 sportovní model Coupe, 1 Trajet, 3 vozy Elantra, 1 Getz a 1užitkový vůz H-1.
Zdroj: HYUNDAI Motor CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.