Chevrolet se chystá na velkou reklamní kampaň zcela přepracovaného modelu Aveo sedan, který měl po svém uvedení na trh potíže například s testy Euro NCAP.
Nové Aveo sedan prošlo pro rok 2007 kompletní přestavbou, mělo by poskytnout posádce podstatně více bezpečí a samozřejmě, že General Motors nenechá automobilový světový trh na pochybách i v otázce marketingové podpory. GM zvolilo segment malých vozů za stěžejní pilíř svých prodejních úspěchů a i tak má vypadat zaměření reklamních kampaní. Dle generálního ředitele společnosti Eda Pepera Jr., není nový Aveo sedan určen pouze pro mladou generaci tzv. Y, ale i na generaci starších lidí. Nové Aveo má ovlivnit především internet, protože psychologické studie prokázaly, že 75% návštěvníků internetu tráví surfováním v průměru dvě hodiny denně. Proto se internetová reklama zaměří zejména na generaci od 18 do 34 let, kdežto zbytek reklamního bloku bude zaměřen na více tradiční způsob propagace, tedy té televizní, kde se naplní cíl GM z pohledu starší generace.
Nové Aveo sedan se bude opět vyrábět v Jižní Korei a jeho hlavními konkurenty budou jihokorejský Hyundai, a japonští rivalové Toyota, Nissan a Honda, které drží horké želízko v segmentu B-vozů s modely Toyota Yaris, Nissan Versa, a Honda Fit. Ve standardní výbavě by neměl chybět airbag řidiče, boční airbagy, nastavitelné opěrky hlavy, ovládání audio systému na volantě a další.
Reklamní kampaň bude odstartována již příští měsíc.Foto: Chevrolet (GM)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?