Chevrolet se chystá na velkou reklamní kampaň zcela přepracovaného modelu Aveo sedan, který měl po svém uvedení na trh potíže například s testy Euro NCAP.
Nové Aveo sedan prošlo pro rok 2007 kompletní přestavbou, mělo by poskytnout posádce podstatně více bezpečí a samozřejmě, že General Motors nenechá automobilový světový trh na pochybách i v otázce marketingové podpory. GM zvolilo segment malých vozů za stěžejní pilíř svých prodejních úspěchů a i tak má vypadat zaměření reklamních kampaní. Dle generálního ředitele společnosti Eda Pepera Jr., není nový Aveo sedan určen pouze pro mladou generaci tzv. Y, ale i na generaci starších lidí. Nové Aveo má ovlivnit především internet, protože psychologické studie prokázaly, že 75% návštěvníků internetu tráví surfováním v průměru dvě hodiny denně. Proto se internetová reklama zaměří zejména na generaci od 18 do 34 let, kdežto zbytek reklamního bloku bude zaměřen na více tradiční způsob propagace, tedy té televizní, kde se naplní cíl GM z pohledu starší generace.
Nové Aveo sedan se bude opět vyrábět v Jižní Korei a jeho hlavními konkurenty budou jihokorejský Hyundai, a japonští rivalové Toyota, Nissan a Honda, které drží horké želízko v segmentu B-vozů s modely Toyota Yaris, Nissan Versa, a Honda Fit. Ve standardní výbavě by neměl chybět airbag řidiče, boční airbagy, nastavitelné opěrky hlavy, ovládání audio systému na volantě a další.
Reklamní kampaň bude odstartována již příští měsíc.Foto: Chevrolet (GM)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.