Chevrolet se chystá na velkou reklamní kampaň zcela přepracovaného modelu Aveo sedan, který měl po svém uvedení na trh potíže například s testy Euro NCAP.
Nové Aveo sedan prošlo pro rok 2007 kompletní přestavbou, mělo by poskytnout posádce podstatně více bezpečí a samozřejmě, že General Motors nenechá automobilový světový trh na pochybách i v otázce marketingové podpory. GM zvolilo segment malých vozů za stěžejní pilíř svých prodejních úspěchů a i tak má vypadat zaměření reklamních kampaní. Dle generálního ředitele společnosti Eda Pepera Jr., není nový Aveo sedan určen pouze pro mladou generaci tzv. Y, ale i na generaci starších lidí. Nové Aveo má ovlivnit především internet, protože psychologické studie prokázaly, že 75% návštěvníků internetu tráví surfováním v průměru dvě hodiny denně. Proto se internetová reklama zaměří zejména na generaci od 18 do 34 let, kdežto zbytek reklamního bloku bude zaměřen na více tradiční způsob propagace, tedy té televizní, kde se naplní cíl GM z pohledu starší generace.
Nové Aveo sedan se bude opět vyrábět v Jižní Korei a jeho hlavními konkurenty budou jihokorejský Hyundai, a japonští rivalové Toyota, Nissan a Honda, které drží horké želízko v segmentu B-vozů s modely Toyota Yaris, Nissan Versa, a Honda Fit. Ve standardní výbavě by neměl chybět airbag řidiče, boční airbagy, nastavitelné opěrky hlavy, ovládání audio systému na volantě a další.
Reklamní kampaň bude odstartována již příští měsíc.Foto: Chevrolet (GM)
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.