Chevrolet se chystá na velkou reklamní kampaň zcela přepracovaného modelu Aveo sedan, který měl po svém uvedení na trh potíže například s testy Euro NCAP.
Nové Aveo sedan prošlo pro rok 2007 kompletní přestavbou, mělo by poskytnout posádce podstatně více bezpečí a samozřejmě, že General Motors nenechá automobilový světový trh na pochybách i v otázce marketingové podpory. GM zvolilo segment malých vozů za stěžejní pilíř svých prodejních úspěchů a i tak má vypadat zaměření reklamních kampaní. Dle generálního ředitele společnosti Eda Pepera Jr., není nový Aveo sedan určen pouze pro mladou generaci tzv. Y, ale i na generaci starších lidí. Nové Aveo má ovlivnit především internet, protože psychologické studie prokázaly, že 75% návštěvníků internetu tráví surfováním v průměru dvě hodiny denně. Proto se internetová reklama zaměří zejména na generaci od 18 do 34 let, kdežto zbytek reklamního bloku bude zaměřen na více tradiční způsob propagace, tedy té televizní, kde se naplní cíl GM z pohledu starší generace.
Nové Aveo sedan se bude opět vyrábět v Jižní Korei a jeho hlavními konkurenty budou jihokorejský Hyundai, a japonští rivalové Toyota, Nissan a Honda, které drží horké želízko v segmentu B-vozů s modely Toyota Yaris, Nissan Versa, a Honda Fit. Ve standardní výbavě by neměl chybět airbag řidiče, boční airbagy, nastavitelné opěrky hlavy, ovládání audio systému na volantě a další.
Reklamní kampaň bude odstartována již příští měsíc.Foto: Chevrolet (GM)
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.