VW Polo si nyní můžete dopřát i s šestirychlostní automatickou převodovkou.
Polo je tak první v segmentu malých nozů, kdo tuto volbu nabízí. Je v nabídce spolu s benzínovou 1,6 o výkonu 77 kW.
Polo je jedno z nejúspěšnějších malých automobilů v Evropě. To se má ještě zvýšit právě díky této nové kombinaci. Nyní je tedy možné si vybírat ze 7 benzínových motorů, 4 dieselů a dvou automatických převodovek.
Polo s benzínovým motorem 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 koní) ve spolupráci s novým šestistupňovým automatem zrychlí na 100 km/hod za 11,3 s, maximálně to rozjede na 187 km/hod. To vše při kombinované spotřebě 7,4 litru/100km. Ve výbavě Trendline stojí tato kombinace 15 500 euro. Kolik bude stát u nás? Na to si ještě budeme muset počkat.
Nová převodovka také nabízí sportovní mód, při kterém nechá motor vytáčet do vyšších otáček, další možnost je volit převodové stupně ručně. Dlouhý šestý stupěň je vhodný na dálnice, kde snižuje otáčky motoru a tím i spotřebu a emise.
Foto: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.