VW Polo si nyní můžete dopřát i s šestirychlostní automatickou převodovkou.
Polo je tak první v segmentu malých nozů, kdo tuto volbu nabízí. Je v nabídce spolu s benzínovou 1,6 o výkonu 77 kW.
Polo je jedno z nejúspěšnějších malých automobilů v Evropě. To se má ještě zvýšit právě díky této nové kombinaci. Nyní je tedy možné si vybírat ze 7 benzínových motorů, 4 dieselů a dvou automatických převodovek.
Polo s benzínovým motorem 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 koní) ve spolupráci s novým šestistupňovým automatem zrychlí na 100 km/hod za 11,3 s, maximálně to rozjede na 187 km/hod. To vše při kombinované spotřebě 7,4 litru/100km. Ve výbavě Trendline stojí tato kombinace 15 500 euro. Kolik bude stát u nás? Na to si ještě budeme muset počkat.
Nová převodovka také nabízí sportovní mód, při kterém nechá motor vytáčet do vyšších otáček, další možnost je volit převodové stupně ručně. Dlouhý šestý stupěň je vhodný na dálnice, kde snižuje otáčky motoru a tím i spotřebu a emise.
Foto: Volkswagen
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?