VW Polo si nyní můžete dopřát i s šestirychlostní automatickou převodovkou.
Polo je tak první v segmentu malých nozů, kdo tuto volbu nabízí. Je v nabídce spolu s benzínovou 1,6 o výkonu 77 kW.
Polo je jedno z nejúspěšnějších malých automobilů v Evropě. To se má ještě zvýšit právě díky této nové kombinaci. Nyní je tedy možné si vybírat ze 7 benzínových motorů, 4 dieselů a dvou automatických převodovek.
Polo s benzínovým motorem 1,6 litru o výkonu 77 kW (105 koní) ve spolupráci s novým šestistupňovým automatem zrychlí na 100 km/hod za 11,3 s, maximálně to rozjede na 187 km/hod. To vše při kombinované spotřebě 7,4 litru/100km. Ve výbavě Trendline stojí tato kombinace 15 500 euro. Kolik bude stát u nás? Na to si ještě budeme muset počkat.
Nová převodovka také nabízí sportovní mód, při kterém nechá motor vytáčet do vyšších otáček, další možnost je volit převodové stupně ručně. Dlouhý šestý stupěň je vhodný na dálnice, kde snižuje otáčky motoru a tím i spotřebu a emise.
Foto: Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.